Yellowston

14.04.2012 18:01

Znáte tu někdo Yellowstonský park? .... Já jo :D Hlavně ti kteří hrajou WQ, tak 1. mapa se odehrává v Yellowstonském parku :) (obrázek tu je) 

Je to strašně zajímavý park....a hlavně překrásný park :D Někdy bych se tam chtěla podívat :) .... ale to se mi asi nikdy nepovede :D

No jinak tu mám i zajímavost, kterou jsem okopírovala a přeložila do češtiny :) 

tak doufám, že se vám to bude líbit :) :D A trošku jsem to vylepšila :D 

 

Co je to?

První národní park na světě, se soustředil na caldera aktivní sopky.

Jak se tam dostat?

Letecky do Bozeman, Montana, pak po silnici přes Gardiner, jedinou bránu vstup otevřen po celý rok.

Nejbližší město:

Bozeman, Montana 77 km

Nenechte si ujít:

Old Faithful Geyser, Velké prizmatické pružiny, mudpots jako hrnec Fountain Paint a Mammoth Hot Springs To travertinové terasy

Pokud jste známý:

Medvědi v Yellowstonu jsou nebezpečné. Nikdy se k nim nepřibližujte!

 

Opravdu mě zaujali ty gejzíry barevný :) =) (obrázek tu taky je :D) 

Tak a teď obrázky x)

 

nádhernéé :P 

:D

 

Když už jsou v tom Yellowstonském parku vlci... tak proč sem nedát obrázky ? :D 

 

jde se na lov! :D

)

 

 

To je ale žuužo gejzíír :D 

Strašně moc se mi líbí

 

A tady je ten obrázek z WQ  a z realu x)

 

 

 

Jinak...  2. mapa z WQ je taky z Yellowstonského parku :) =) Ale to je u WQ, ať tam taky něco dám :D 

 

 

Diskusní téma: Yellowston

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek